Klacht Arriva: Bus kwam niet opdagen om laatste bustijd.

Klachtnummer
# 324629
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bus 5 komt laatste tijd niet opdagen om de laatste dienstregeling, zoals bijvoorbeeld net wauwden we de laatste bus pakken en hij reed langs kapelmeesterlaan naar Verdiplein en zou eigelijk van Verdiplein naar station moeten rijden maar hij kwam niet langs ons halte en we wachten voor 30 minuten en vgm is hij gwn weggereden naar Arriva garage en dat vind ik echt niet kunnen als er mensen op rekenen ook tot de laatste bustijd.

De oplossing

Ik wil geholpen worden door dat de bustijden gwn optijd komt zoals de dienstregeling het aam geeft. Ook tot de laatste bustijden!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Goedemorgen,

    Dat klinkt niet als een prettige ervaring. Ook de laatste bus van een lijn hoort de route te rijden zoals deze staat vermeld in de dienstregeling. Zou je willen aangeven welke lijn 5 je precies bedoeld? Hoe laat vertrekt deze bus?

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Medewerker Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen