Klacht Arriva: Bus niet gekomen

Klachtnummer
# 597314
Gebruiker
Aylin Cantorun
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bus komt soms niet terwijl er staat aangegeven van wel. Heel vervelend dit waardoor ik op afspraken te laat kom.

Gewenste oplossing

Dat de bus optijd gaat komen en echt komt!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Aylin Cantorun,

    We doen ons best om uitval van ritten en vertragingen te voorkomen. Helaas blijven er onverwachte omstandigheden die ervoor zorgen dat we niet altijd volgens de dienstregeling kunnen rijden. Zoals een defect aan de bus, een omleiding/stremming op de route of door verkeersdrukte. We vinden het vervelend te vernemen dat je hiervan hinder hebt ondervonden en te laat op je afspraken kwam. Hiervoor bieden we onze excuses aan.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

    Met vriendelijke groet,

    Anita
    Medewerker Arriva klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen