De bus komt soms niet terwijl er staat aangegeven van wel. Heel vervelend dit waardoor ik op afspraken te laat kom.
Gewenste oplossing
Dat de bus optijd gaat komen en echt komt!
1 reactie
Auteur
Arriva
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste Aylin Cantorun,
We doen ons best om uitval van ritten en vertragingen te voorkomen. Helaas blijven er onverwachte omstandigheden die ervoor zorgen dat we niet altijd volgens de dienstregeling kunnen rijden. Zoals een defect aan de bus, een omleiding/stremming op de route of door verkeersdrukte. We vinden het vervelend te vernemen dat je hiervan hinder hebt ondervonden en te laat op je afspraken kwam. Hiervoor bieden we onze excuses aan.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S
Met vriendelijke groet,
Anita Medewerker Arriva klantenservice
Ook een klacht indienen over Arriva?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.