Klacht Arriva: Bus reed weg omdat te vol, geen extra bus

Ynke Drenth

Ik kwam op Den Oever voor de overstap naar Leeuwarden 350 Arriva alleen se bus was vol en reed voor m'n neus weg.

Het liefst een extra bus om 9 uur als het zo vol is als het nu was. Dus ook een extra bus om 9 uur net zoals 7 en 8 uur

Arriva
    Beste Ynke Drenth,

Wat balen dat de bus zo vol was dat je niet mee kon. Dat is niet fijn.

Ik zie inderdaad dat een bus van lijn 350 mensen heeft laten staan. Een extra bus regelen gaat helaas niet zo snel. We moeten dan eerst een bus en chauffeur beschikbaar hebben en dan nog naar Den Oever rijden. Als de extra bus eenmaal bij je halte is, dan is de volgende gewone rit al geweest.

Excuses voor het ongemak. De melding is bij ons geregistreerd en we gaan kijken hoe dit in de toekomst beter kan.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?