Klacht Arriva: Bus reed weg omdat te vol, geen extra bus

Klachtnummer
# 304501
Gebruiker
Ynke Drenth
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kwam op Den Oever voor de overstap naar Leeuwarden 350 Arriva alleen se bus was vol en reed voor m'n neus weg.

Gewenste oplossing

Het liefst een extra bus om 9 uur als het zo vol is als het nu was. Dus ook een extra bus om 9 uur net zoals 7 en 8 uur

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ynke Drenth,

    Wat balen dat de bus zo vol was dat je niet mee kon. Dat is niet fijn.

    Ik zie inderdaad dat een bus van lijn 350 mensen heeft laten staan. Een extra bus regelen gaat helaas niet zo snel. We moeten dan eerst een bus en chauffeur beschikbaar hebben en dan nog naar Den Oever rijden. Als de extra bus eenmaal bij je halte is, dan is de volgende gewone rit al geweest.

    Excuses voor het ongemak. De melding is bij ons geregistreerd en we gaan kijken hoe dit in de toekomst beter kan.

    Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen