Klacht Arriva: Bus rijdt door maar is niet vol en laat mijn dochter meerdere keren staan

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 567486
Gebruiker
Judith
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bus 674, opstapplaats noorder allee, rijdt nu al elke keer door smorgens als mijn dochter deze bus richting Drunen nodig heeft om op tijd op school te komen.
Hierdoor is ze genoodzaakt een andere bus te nemen die niet stopt bij de juiste bushaltes omdat die haltes tijdelijk dicht zijn waardoor ze te laat op school arriveert.
Is er een verklaring waarom deze bus doorrijdt als hij niet vol zit en mijn dochter duidelijk staat te zwaaien om in te willen stappen elke keer??

De oplossing

Mij uitlegt waarom de bus mij meerdere keren om 7.35 niet stopt en meeneemt op de halte van de noorder allee als hij niet vol zit?

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Judith,

    In je melding geef je aan dat lijn 674 om 7.34 vaak niet stopt bij de halte Noorder Allee, waar je dochter op de bus staat te wachten en duidelijk kenbaar maakt dat ze mee wil. Begrijpen dat dit geen fijne situatie is. Vind je het goed als we je gegevens gebruiken om een klacht door te geven zodat we dit verder uit kunnen zoeken?

    Met vriendelijke groet,

    Hillie
    Arriva Klantenservice Medewerker
  2. Auteur
    Judith
    Datum
    Hoi, bedankt voor jullie snelle reactie. Ik vind het prima om de gegevens gebruiken om zo deze klacht op te lossen. Ik hoor graag wat er verder nog uitkomt.
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Judith,

    Dank voor je bevestiging. Ik heb je klacht geregistreerd onder melding 827729 en je zult hier nog terugkoppeling op ontvangen per post. Hopelijk ontvang je snel meer duidelijkheid, excuses voor het ervaren ongemak!

    Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

    Met vriendelijke groet,

    Annie
    Medewerker klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wacht de post rustig af, hoop dat het niet te lang duurt omdat ze toch weer graag van de bus gebruik wil maken
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen