Klacht Arriva: Bus stakingen

Judith1978

Ik ben de stakingen en de houding van Arriva kots beu spreek regelmatig chauffeurs over de estafette stakingen van de afgelopen tijd, 7 jaar geleden hebben ze 9 weken aan een stuk gestaakt dit gaat binnenkort weer gebeuren de chauffeurs van Arriva hebben hierover al per e-mail bericht gehad en wat zegt Arriva ( de bazen die op de centen zitten ) wij hebben een langere adem dan jullie, stelletje egoïsten ( sorry moest er even uit ) ik en vele met mij zijn afhankelijk van het openbaar vervoer om bij hun werk te komen de chauffeurs hebben recht op een goede cao en op hun pauzes ik ben nu bang mijn baan te gaan verliezen omdat ik wegens rug letsel moeilijk ter been ben en van Oosterhout naar Breda fietsen om daar de trein te kunnen pakken naar Tilburg fysiek ook erg zwaar is snap dat de Arriva niet iedere werknemer te vrede kan stellen maar dit moet stoppen.

Dat de chauffeurs de pauzes en cao krijgen die ze horen te krijgen ze zijn tenslotte wel verantwoordelijk voor onze veiligheid al passagiers en dat alles weer normaal gaat rijden en blijft rijden.

Arriva
    Beste J.D van Hensbergen,

Het is natuurlijk vervelend dat je hierdoor je baan dreigt te verliezen. De betrokken vervoerders en vakbonden zijn er helaas nog niet met elkaar uitgekomen. Wij hopen dat er snel een oplossing komt waarin iedereen zich kan vinden.

met vriendelijke groet,

Jimmy
    Klantenservice Arriva

Judith1978
Geen

Ook een klacht indienen over Arriva?