Klacht Arriva: Bus stopt niet bij bushalte

# 321995
Passagier

Beste Arriva,

De Buschauffeur van lijn 10 richting randwyck Maastricht stopte niet bij de bushalte de brouwerij om 15.32 in Gulpen, terwijl de bus al 8 minuten vertraagd was. Ik stond vooraan bij de bushalte en heb zelfs een handgebaar gemaakt dat de bus moest stoppen. Ik ben hierdoor te laat gekomen op een belangrijke afspraak.
Ik had reeds een bus eerder gepakt, omdat het vaak voorkomt dat lijn 10 vaak vertraagd is. Echter nu de bus uberhaupt niet gestopt is en ik een dik half uur heb moeten wachten op de volgende lijn 10, ben ik alsnog te laat gekomen.

Buschauffeurs dienen te realiseren dat doorrijden bij een bushalte onbeschoft is en vervelende consequenties hebben voor passagiers.

Arriva
    Beste heer, mevrouw Broens,

In uw reactie geeft u aan dat de chauffeur van lijn 10 de halte voorbij is gereden. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan. Uw reactie sturen wij door naar de teammanager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?