Klacht Arriva: Bus stopt niet op de juiste plek op het perron

Maxnier001

Beste Arriva,

Tegenwoordig zit het klachtencompas bijna op een tab blad op mijn tellefoon, ik ben sinds korte tijd ontzettend ontevreden over de bus dienst lijn 9 naar Bunde (deze gaat 1 keer per uur) nu betreft mijn klacht vooral de dienst in de avond uren.De bus stopt op perron a wat ongeveer 30 meter lang is. De bus rijdt altijd tot aan de voorkant van het perron. Vandaag stopte de bus aan de achterkant van het perron. Ik heb hellaas niet de mogelijkheid om door de 3 bussen heen te kijken die ervoor staan. Om te zien dat er een uitgeprint blaadje met 9 in de ruit ligt. Dit zag ik dus toen de bus alweer voorbij gereden was.vaak komt het ook voor dat de bus op perron b stopt of dat er niet eens een blaadje met het lijn nummer in ligt . Ik vind dat allemaal ontzettend onduidelijk. Tevens staat het informatie systeem in de bus zelden aan .Ik vraag om.een beetje consistent gedrag en dat de informatie led borden in de bus gewoon werken.Deze bus valt niet op omdat het een klein busje is als deze dan ook geen led bord aan heeft is deze werkelijk onzichtbaar.

Consistent gedrag van de chaufeur

Arriva
    Beste Niereisel,

Wij vinden het bijzonder jammer te lezen dat je deze ervaringen hebt. Wij zullen de teammanager vragen om chauffeurs alert te maken op het halteren en rekening te houden met reizigers die hen eventueel niet goed kunnen zien.

Ook het tonen van de informatie in de bus zullen we bespreken met ons materiaalbeheer.
    Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?