Klacht Arriva: Bus vertrekt en ik mis mijn aansluiting

Klachtnummer
# 408263
Gebruiker
Boze busreiziger
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kom met de bus van well naar station oostrum,en het is nu de 3de keer dat ik mijn aansluiting mis naar deurne.daar baal ik onzettend van.
Kan de bus niet gewoon 2 min wachten.ik mis mijn toetsen hierdoor.

De oplossing

Mij tegemoet Komen

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Boze busreiziger,

    Wat balen dat je steeds de aansluiting mist. Over welke lijnen, tijden, vertrekhaltes en uitstaphaltes gaat het precies?

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva
  2. Auteur
    Boze busreiziger
    Datum
    Het gaat over de aansluiting van well buslijn 81 en van oostrum overstappen op buslijn 80 naar deurne
    Ik vertrek 07.32 in well en oostrum 07.48
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je reactie. Je melding zal ik doorsturen naar de regio. Daar wordt je melding verder opgepakt en besproken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Ik advsieer je wel om altijd bij de chauffeur aan te geven dat je moet overstappen. Hij kan je aansluitende bus laten wachten op overstappers.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?