Klacht Arriva: Bus vertrekt te vroeg

Simone1993

De buurtbus 204 vanuit Boxtel vertrekt altijd om .54. Ik kom om 15.52 aanlopen en deze bus rijdt al aan. Zou je denken: ach 2 minuten. Maar dat ding gaat maar één keer per uur.

Zou fijn zijn als deze voortaan de voorgeschreven tijd vertrekt en niet eerder.

Arriva
    Beste SGM Van Dijk,

Niet leuk om te lezen dat je de bus hebt gemist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik heb de GPS gegevens van de bus erbij gezocht. Zowel gisteren als vandaag heeft deze lijn keurig op tijd gereden. Vandaag is hij zelf 1 minuut te laat vertrokken vanaf het station in Boxtel namelijk om 15.55 uur. Niet alle klokken lopen exact op de minuut gelijk. Ik adviseer je om tijdig op het station aanwezig te zijn, minimaal 5 minuten van te voren. Juist als het gaat om een bus die maar 1x per uur vertrekt.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
    Arriva Webcareteam

Ook een klacht indienen over Arriva?