Klacht Arriva: BUS VOL

Klachtnummer
# 352060
Gebruiker
P.m
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen plaats is bus

De oplossing

Dat er iets gedaan word voor koningsbosch en dat ik niet iedere keer dit zelfde bericht krijg dit vul ik al 3 keer in ik wil gewoon dat er een oplossing komt en dat ik daar een antwoord op krijg gaat over busje 792

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste P.m,

    Wat balen dat lijn 792 steeds zo vol zit.

    Op welke tijden heb je hier het meest last van? En wat is je vertrekhalte en aankomsthalte?

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen