Opgelost door Arriva: Bus vol dus te laat op school.

sad Opgelost
PetraKlachtArriva

Bus 300 en 301 zitten vol en rijden smorgens in Waalwijk gewoon door. Kind te laat op school. Vanuit school totaal geen begrip. Dit kan toch niet!!!

Extra bussen zodat kinderen in Waalwijk ook gewoon op de gewenste bus kunnen stappen.

Arriva
    Beste Petra,

Wat jammer om te lezen dat lijn 300 en 301 regelmatig vol zitten en je kind hierdoor gedupeerd wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal er daarom voor zorgen dat je melding doorgestuurd wordt naar de vervoerontwikkelaar. Hij monitort dagelijks het aantal reizigers in het openbaar vervoer en kan waar nodig extra materieel inzetten op dit traject. Excuses voor het ervaren ongemak, het is niet prettig dat je kind hierdoor te laat op school komt!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
    Medewerker klantenservice

PetraKlachtArriva
Waar nodig extra materieel inzetten. Het is al weken te druk dus dit had al opgelost kunnen zijn.

Ook een klacht indienen over Arriva?