Klacht Arriva: Buschauffeur rijdt door

Buschauffeur lette totaal niet op

Ik zat op de eerste bus om 7.38 te wachten vandaag (21 November) bij Busstop Prins Bernhardbrug buslijn 190 richting Gouda station. En ik was ruim op tijd want ik stond er al om 7.30 te wachten. De bus komt aanrijden en zonder te kijken rijdt hij zo door. Ik zat ook nog helemaal te zwaaien maar toen hij al aan kwam rijden reed hij al keihard door zonder intentie om te stoppen. Deze bus had ik nodig om naar werk te gaan waardoor ik dus nu TE LAAT ben. Ik ben echt ONGELOFELIJK BOOS. De busschauffeur had een bril op!!!!!!! Hij lette totaal niet op of er iemand stond, hij staarde maar voor zich uit

Compensatie voor het geld dat ik zou verdienen als ik op tijd zou zijn voor mijn werk!!! €8,95

Arriva
    Beste N. Tahitu,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Je reactie sturen wij door naar de regio met het verzoek dit te bespreken met de chauffeur.
    Helaas is het niet mogelijk om aan je verzoek tot vergoeding te voldoen. Wel kun je een restitutieverzoek indienen via ons contactformulier voor "geld terug bij vertraging".

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?