Klacht Arriva: Buschauffeur schreeuwt tegen een meisje van ongeveer 13.

Wessel H

De buschauffeur stapte uit de bus om een meisje van rond de 13/14 toe te schreeuwen en lelijk taalgebruik te gebruiken omdat ze een beetje gevaarlijk aan het fietsen was. Toen ik (16 jarige jongen) hem er op aansprak deed hij ook onaardig tegen mij en was er van overtuigd dat hij op de juiste manier het meisje liet schrikken.

In ieder geval de buschauffeur er op aanspreken en het liefst maatregelen nemen als ontslaan of een waarschuwing geven.

Arriva
    Beste Hoogerwaard,

Wat jammer dat jullie een minder fijne ervaring hebben gehad met één van onze chauffeurs. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Misschien was de chauffeur geschrokken waardoor hij wat anders over kwam dan de bedoeling was, maar begrijpelijk dat je dit doorgeeft.

Kun je aangeven om welk lijnnummer het ging, hoe laat en waar dit was, en in welke richting de bus ging? Dan kunnen we ons best doen om de juiste chauffeur te achterhalen en dit onder de aandacht te brengen.

Hillie
    Arriva Klantenservice Medewerker
    Arriva
    Beste W.R.M. Hoogerwaard,

Dank. Je reactie sturen wij door naar de verantwoordelijke teammanager met het verzoek dit met de betreffende chauffeur te bespreken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?