Opgelost door Arriva: Buschauffeurs wachten geen halve muinuut als de trein te laat is.

content Opgelost
johndoetinchem

Vertraging van trein vanuit Zutphen van 4 minuten. Trein stopt in Ruurlo en bus 23 naar Doetinchem staat nog stil. We stappen uit de trein en de bus rijd weg. Kan dus schijnbaar geen halve minuut wachten. Dus een half uur gewacht op de volgende bus 23. Komt de bus in Ruurlo aan. Trein is vier minuten te laat, stopt in Ruurlo. Bus wacht niet op passagiers maar rijd weg. Waarschijnlijk beleid van Arriva dat bussen niet een halve minuut kunnen wachten op de trein?

Beleid veranderen dat de chauffeurs een halve minuut wachten bij de halte als ze zien dat de trein stopt.

Arriva
    Beste johndoetinchem,

Niet leuk om te lezen dat de bus is vertrokken zonder op reizigers te wachten. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt.

Zou je nog aan kunnen geven wanneer dit is voorgevallen en wat de vertrektijd was van lijn 23?

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker
    johndoetinchem
    De datum was 18-11-2019 en de tijd dat de bus voor mijn neus weg reed was 10-27 uur. De tweede tijd was om 10-57 uur.
    Groetend,
    JohnDoetinchem.

johndoetinchem
"Dan maak ik er een melding van zodat we dit bij chauffeurs onder de aandacht kunnen brengen." Wanneer de bovenvermelde oplossing wordt na gekomen is het probleem meteen opgelost.

Ook een klacht indienen over Arriva?