Klacht Arriva: Buschauffeuse zette ons uit de bus want ze had al 4 uur achter elkaar gereden en geen pauze gehad.

anoniem 1

op 1 november om 17:04 zou bus 370 vanuit Venlo vertrekken richting Panningen, maar deze was 26 minuten vertraagd. Toen de bus er was is deze vertrokken en 1 halte verder zei de buschauffeuse dat ze al 4 uur achter elkaar gereden had en niet meer verder mocht rijden dus wij werden letterlijk met z'n allen in de regen gezet om te wachten op de volgende bus

Ervoor zorgen dat buschauffeurs niet langer dan 4 uur achter elkaar hoeven rijden. zodat mensen niet uit de bus worden gezet onderweg.

Arriva
    Beste anoniem 1,

We hebben je klacht 3 keer ontvangen via Facebook en ook via Klacht.nl.
    Ik vind het erg jammer om te lezen dat dit is voorgevallen. Logisch dat je baalt.
    Zoals we op Klacht.nl en Facebook al hebben aangegeven hebben wij je klacht doorgegeven in de regio.
    Daar wordt je klacht verder uitgezocht en opgepakt. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
    Arriva klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?