Klacht Arriva: Buslijn 81 telaat

Bian91

Buslijn 81 was een half uur telaat in Gorssel om.
Tijdstip aankomst 15:22. Tijdstip daadwerkelijk aangekomen 15:45. De chauffeur geeft aan dat er geen bus beschikbaar was in Deventer. Ik vind dit schandalig!!!

Ik wens mijn reiskosten terug geboekt te krijgen!

Arriva
    Beste L.M. Van Wijhe,

Wij hebben inderdaad een vertraging gehad met lijn 81 vanmiddag. Dit is vervelend en hiervoor bieden we onze excuses aan. We hebben dit voorval intern gemeld en dit wordt onderzocht en besproken.

Helaas wordt er geen geld terugbetaald of gecompenseerd als je vertraging met de bus hebt opgelopen.

Zoë
    Medewerker Klantenservice
    Bian91
    Het is toch belachelijk dat er te weinig bussen worden ingezet terwijl ze gewoon moeten rijden. Vakantie tijd ofnie.
    Arriva
    Het heeft niet te maken gehad met te weinig bussen. Er is een bus defect gegaan en daarom was er geen bus beschikbaar. Er was wel een bus gepland maar hierdoor heeft het helaas een andere wending gekregen. Dit is dus een incident geweest. De volgende keer moet u er vanuit kunnen gaan dat er een bus komt.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?