Klacht Arriva: Buslijn 81 telaat

Klachtnummer
# 313264
Gebruiker
Bian91
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Buslijn 81 was een half uur telaat in Gorssel om.
Tijdstip aankomst 15:22. Tijdstip daadwerkelijk aangekomen 15:45. De chauffeur geeft aan dat er geen bus beschikbaar was in Deventer. Ik vind dit schandalig!!!

De oplossing

Ik wens mijn reiskosten terug geboekt te krijgen!

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste L.M. Van Wijhe,

    Wij hebben inderdaad een vertraging gehad met lijn 81 vanmiddag. Dit is vervelend en hiervoor bieden we onze excuses aan. We hebben dit voorval intern gemeld en dit wordt onderzocht en besproken.

    Helaas wordt er geen geld terugbetaald of gecompenseerd als je vertraging met de bus hebt opgelopen.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Bian91
    Datum
    Het is toch belachelijk dat er te weinig bussen worden ingezet terwijl ze gewoon moeten rijden. Vakantie tijd ofnie.
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Het heeft niet te maken gehad met te weinig bussen. Er is een bus defect gegaan en daarom was er geen bus beschikbaar. Er was wel een bus gepland maar hierdoor heeft het helaas een andere wending gekregen. Dit is dus een incident geweest. De volgende keer moet u er vanuit kunnen gaan dat er een bus komt.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen