Klacht Arriva: Bussen geregeld dor rood stoplicht.

sad Niet opgelost
Hélène Lemmens

Al herhaalde malen heb ik Ariva bussen door rood stoplicht zien rijden en vanmiddag weer. Nu wil ik er toch een melding van maken. Geregeld zie ik op de Hart van Brabantlaan een bus door rood gaan op de hoek van het spoorpark. Niet oranje dus maar rood. Het voetgangers licht is dan al echt groen en dan komt er met flinke vaart nog snel een bus langs. Om 12.25 ongeveer vandaag nog. Ik wil vanaf de Ringbaan West bij de hoek Westpoint de Hart van Brabantlaan opdraaien want ik heb groen. Ik zit al in de bocht en komt bus nr 1 met flinke snelheid nog van de brug Ringbaan West de Hart van Brabantlaan ingedraaid vlak voor mij door. Daarachter nog een opleiding bus notabene met een lesbord er op.
Hel slecht rijgedrag zou ik zeggen en erg gevaarlijk.
H. Lemmens

Chauffeurs hierop dringend aanspreken.

Arriva
    Hoi Hélène Lemmens,

Ai, dat klinkt zeker niet goed. Het is absoluut niet de bedoeling dat onze chauffeurs door rood rijden. Begrijpelijk dat je daar een melding van maakt.

Ik zal je klacht doorgeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de chauffeur. Van onze chauffeurs verwachten wij dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak en de schrik dat je vanmiddag hebt ervaren.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Hélène Lemmens
Dank voor het snelle antwoord maar ik voel me niet tevreden. Ik sta nog een half uur geleden aan het voetgangers stoplicht aan de Hart v. Brabantlaan en met flinke vaar gaat weer een bus door rood richting busstation. Het gebeurd echt regelmatig van of naar het station. Ik hoop dat er echt iets gebeurd met deze klacht. Vriendelijke groet Hélène Lemmens

Ook een klacht indienen over Arriva?