Klacht Arriva: Bussen kwamen veel te laat.

Britt

Ik moet vandaag 11.00 in dokkum zijn voor school, dus vanuit mijn dorp (sint Annaparochie) 9.43 met bus 72.
Deze kwam alleen vervolgens 10.06 pas, ik hoorde dat deze een aanrijding had. Dat kan gebeuren, vervolgens wilde ik dan dus 10.51 bus 355 vanuit leeuwarden naar dokkum nemen. Deze kwam ook veel te laat ik stapte 11.02 pas er in. Nu kom ik dus te laat voor mijn opleiding, dit vind ik zeer jammer..
De laatste 3 weken heb ik steeds problemen met de bussen van arriva.

Meer aan de tijden houden, en op tijd wijzigingen doorgeven.

Arriva
    Beste Britt,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze bussen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

Je geeft aan dat het regelmatig voorkomt dat de bussen te laat zijn waardoor je te laat op school bent. Dat vind ik vervelend om te lezen. Daarom stuur ik je melding door naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken de situatie te onderzoeken en met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?