Klacht Arriva: bussen rijden te laat pas

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321877
Gebruiker
bosboot
Datum
3 reacties

Details

De klacht

mijn klacht is dat ik in de zorg werk en ik soms rond 6 de bus moet pakken, maar dan rijden er nog geen bussen, waardoor ik door het donker moet fietsen

De oplossing

bussen moeten eerder gaan rijden

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste bosboot,

    Heb je voor mij je vertrekhalte, lijnnummer en uitstaphalte?

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva
  2. Auteur
    bosboot
    Datum
    beste wouter,

    mijn lijn nummer is 24 en ik moet bij hertenkamp opstappen en ik moet om half 7 in didam zijn.
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste bosboot,

    Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn.

    De opdrachtgever geeft Arriva een budget waarmee wij zoveel mogelijk reizigers moeten vervoeren. Daarom zetten we bussen in op die trajecten en tijdstippen waar de meeste reizigers baat bij hebben. Het gevolg is dat de reismogelijkheden in de vroege uren beperkter zijn. Een kleine bus is geen optie omdat deze slechts op bepaalde momenten van de dag wordt ingezet en daarmee te kostbaar is, wat weer betekent dat we op andere momenten minder bussen in kunnen zetten.

    Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

    Excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bosboot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het invullen van de klacht ging makkelijk en snel, maar er is verder niets met mijn klacht gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen