Klacht Arriva: Bussen zitten te vol in de ochtend richting bergen op zoom station

A_Brandon

Dus bussen die om 8:05 rijden zitten altijd vol dus het zou fijn zijn als er meer bussen kunnen rijden om te drukte te vermijden

Dat er meer bussen gaan rijden

Arriva
    Beste heer/mevrouw Amoroso,

Ik begrijp dat het niet fijn is als de bus altijd vol is. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers en of er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Ik heb jouw melding doorgestuurd naar de regio.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Petra
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?