Klacht Arriva: Buurtbus weer vol

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 406131
Gebruiker
Houkes1966
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Maandag 2 december 2019 was de buurtbus 16.45 uur van Echt richting Koningsbosch alweer vol en 4 personen konden niet mee.

De oplossing

Eindelijk een grotere buurtbus in zetten om 16.45 uur van Echt naar Koningsbosch. Net als in de ochtend om 7.26 vanuit Koningsbosch.

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Houkes 1966,

    Wat vervelend te lezen dat je niet mee kon met de buurtbus omdat deze al vol zat.
    Graag ontvangen we van je een lijnnummer van de buurtbus en andere data dat dit eerder gebeurde?

    Met vriendelijke groet,

    Zoé
  2. Auteur
    Houkes1966
    Datum
    Hallo,

    Het gaat om Arriva buurtbus lijn 792 van Echt station naar Maria-Hoop en dan het tijdstip 16.51 uur. Er wordt een buurtbus ingezet voor 8 personen en bij het station in Echt aangekomen zitten er meestal al personen in. Vanuit het station in Echt naar Maria-Hoop bestaat het traject uit 16 haltes, waaronder het asielzoekerscentrum in Pey. Hele families van het asielzoekerscentrum inclusief kinderwagens reizen ook op dit traject. Een kinderwagen is een zitplaats. Voor hen is vaak geen plaats en dan moeten zij te voet het traject afleggen, daar er maar 1x per uur een buurtbus rijdt richting Maria-Hoop. Zij zullen bij jullie nog nooit een klacht ingediend hebben, denk ik.

    Ik heb al 2x telefonisch een klacht ingediend (voorjaar 2019) en schriftelijk via klachtenkompas op 9-10-2019, 28-10-2019 en 2-12-2019.
    Daarbij wil ik nog vermelden dat het vaker is gebeurd, maar dat ik niet telkens een klacht ingediend heb.

    Het zou fijn zijn als er een grotere bus ingezet kan worden.
    Ik hoop dat er deze keer een positief bericht uwerzijds komt.

    Met vriendelijke groet,
    Monique Houkes-Jongen

  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Houkes1966,

    Bedankt voor je reactie. Ik stuur je melding nogmaals intern door naar de regio. Wellicht is er een optie om een extra buurtbus in te zetten. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Houkes1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt misschien een extra buurtbus ingezet. Ben benieuwd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?