Klacht Arriva: Communicatie

S.degraaf

Ik ben 12-10-2021 met de bus gegaan naar huis.Ik kan om medische redenen geen mondkapje dragen in het OV.Na dat ik dit verhaal zowat 10 keer per dag uitleg was ik der op het einde van de dag wel klaar mee.Zo ben ik in de bus gestapt en er werd mij gevraagd kan je een mondkapje op doen ? Ik ben mooi doorgelopen en zij maar ja op discussie te voorkomen.Na rustig te gaan zitten werd ik na 4 haltes naar voren geroepen om even uitleggen waarom ik geen mondkapje op heb.Rustig heb ik zitten uitlegen waarom en heb mijn verklaring laten zien vervolgens wordt ik door de buschauffeur als leugenaar bestempeld en zo werd het door de hele bus luid geroepen.Daar stond ik dan en kon ik wel door de grond zaken schaamde me dood want iedereen keek me aan dus ben maar weer gaan zitten en ben de snelste halte er maar uitgestapt omdat ik me niet op me gemak voelde.Ik had gehoopt dat er meer begrip hier voor zou zijn en er op een normale manier tegen mensen word gepraat om zulke omstandigheden te voorkomen.Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt over dit omdat ik me echt uitgeroepen voelde en niet op me gemak ik hoop namelijk dat niet iedereen zoiets overkomt.

Niks maar dit mee nemen dat je niet zo tegen iemand hoeft te praten.

Arriva
    Beste S. De graaf,

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij verwachten van onze medewerkers dat zij op gepaste toon spreken met de reizigers. Kun je aangeven in welk lijnnummer dit gebeurde? Waar ben jij ingestapt en hoe laat? Richting van de bus?

Resh
    Medewerker Klantenservice
    S.degraaf
    Lijn 13 om 14:18 van het knobbeldorfsplein
    De bus ging richting Leeuwarden
    Arriva
    Beste S. De graaf,

Dank voor de aanvullende gegevens. Ik zet je melding door.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Resh
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?