Klacht Arriva: Dagelijks treinuitval

Klachtnummer
# 395121
Gebruiker
GJ23
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag rijdt voor de derde achtereenvolgende dag de trein van Cuijk naar Nijmegen van 7.53 uur niet. Mijn dochter komt daardoor voor de derde dag achtereen te laat op school. Alle andere treinen rijden met vertragingen en zijn overvol. Ik dacht dat de Maaslijn een voorbeeldfunctie had??

Gewenste oplossing

Tja... zij zijn de experts zou je denken!

2 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste GJ 23,

    Helaas hebben wij te maken gehad met een defect treinstel. Helaas hadden we geen extra materieel beschikbaar op dat moment. We hebben daarnaast ook nog 2 andere treinstellen welke voor onderhoud zijn na een storing. Het heeft onze volle aandacht en we proberen natuurlijk zo veel mogelijk te voorkomen dat mensen moeten blijven staan.

    We beiden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste GJ 23,

    Helaas hebben wij te maken gehad met een defect treinstel. Helaas hadden we geen extra materieel beschikbaar op dat moment. We hebben daarnaast ook nog 2 andere treinstellen welke voor onderhoud zijn na een storing. Het heeft onze volle aandacht en we proberen natuurlijk zo veel mogelijk te voorkomen dat mensen moeten blijven staan.

    We beiden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen