Klacht Arriva: Dagelijks treinuitval

GJ23

Vandaag rijdt voor de derde achtereenvolgende dag de trein van Cuijk naar Nijmegen van 7.53 uur niet. Mijn dochter komt daardoor voor de derde dag achtereen te laat op school. Alle andere treinen rijden met vertragingen en zijn overvol. Ik dacht dat de Maaslijn een voorbeeldfunctie had??

Tja... zij zijn de experts zou je denken!

Arriva
    Beste GJ 23,

Helaas hebben wij te maken gehad met een defect treinstel. Helaas hadden we geen extra materieel beschikbaar op dat moment. We hebben daarnaast ook nog 2 andere treinstellen welke voor onderhoud zijn na een storing. Het heeft onze volle aandacht en we proberen natuurlijk zo veel mogelijk te voorkomen dat mensen moeten blijven staan.

We beiden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice
    Arriva
    Beste GJ 23,

We beiden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?