Klacht Arriva: Daluren kaart werkt niet bij overstap NS Arriva

treineninnederland

Ik reis tussen Arnhem en Venlo. CHeck in Arnhem cs om 6.20, Overstap in Nijmegen. Ik gebruik een daluren kaart, maar betaal het volle bedrag tussen Nijmegen en Venlo. Dit is omdat ik van NS overstap op Arriva. Als hier een NS trein op zat betaalde ik 40% minder. Echt schandalig dit, de klant wordt nu de dupe van dit versnipperde trein aanbod!

Dit moet beter op elkaar aansluiten of de klant moet de mogelijkheid hebben om met de NS te gaan

Arriva
    Beste treineninnederland,

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat als je overstapt tijdens de spits terwijl het eerste deel van je reis begon tijdens daluren je dan toch het volle tarief betaald.

Het klopt inderdaad dat als je tijdens de spits overstapt op een andere vervoerder, welke vervoerder dan ook, dat dan je dalkorting komt te vervallen. Dit heeft te maken met het moment van inchecken en je checkt dan tijdens de spits in bij een andere vervoerder. Ik zal je ontevredenheid hierover doorgeven aan onze technische afdeling die hierover gaat.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

treineninnederland
geen oplossing. Gewoon een: ja jammer dan

Ook een klacht indienen over Arriva?