Klacht Arriva: de bus niet toegelaten met drinken.

Klachtnummer
# 273034
Gebruiker
iris2001
Datum
1 reactie

Details

De klacht

beste arriva,
vandaag hadden mijn vriendinnen en ik een starbucks beker in onze hand op Leiden centraal. met deze beker mochten wij de bus niet in van u collega. terwijl dit afgelopen dagen wel mocht. ik had verwacht dat wij de bus wel in mochten aangezien de afgelopen dagen. ik vind dit heel onprofessioneel van uw collega.
wij hebben 10 minuten gewacht op deze bus, en omdat wij niet werden toegelaten hebben wij 20 minuten gelopen, waardoor wij erg laat op school waren. dit gebeurde op 13-9-2017. al zou ik een baby hebben dan moet deze baby ook de fles krijgen en kan dit niet zomaar afgewezen worden. Ik hoop voor u medewerking. met vriendelijke groet, Iris

De oplossing

de bus in met drinken en eten. er zitten niks voor niks prullenbakken in de bus!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste iris2001,

    Wat vervelend dat je je koffie niet mee mocht nemen in de bus van de chauffeur. Dat is natuurlijk niet leuk.

    Onze chauffeurs mogen dit extra weigeren als je etenswaren volgens hem overlast veroorzaken. Denk daarbij aan de hitte van de koffie of geuroverlast.

    Je noemt een voorbeeld over een baby en een fles. Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan een beker met koffie. Dat zullen we nooit weigeren.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

    Met vriendelijke groet,
    ^WB
    Arriva Webcareteam

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen