Klacht Arriva: De buurtbus komt niet op dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359915
Gebruiker
Rider Zelhem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Buurtbus 194 van Varsseveld station naar Zelhem markt was al vertraagd zal volgens ovov9292 16.42 op station Varsseveld aan komen volgens planning 16.33 was met mijn dienst 74 om16.32 op station stap uit nu nog geen buurt bus 194 te zie. Is al 17.00 klantenservice gebeld proberen de buurt bus te bereiken zonder succes dan net zo goed lijn 74 blijven zitten eerder thuis dan nu met overstap de buurtbus lijn 194 de volgende komt als komt 17.33 daar niet op wachten neem wel lijn bus 74 dan stap Doetinchem over ben eerder thuis de risico neemt wel komt ze moeten uitgaan dat niemand staat bedankt buurtbus Zelhem Aalten heb geen vertrouwen meer nu de buurtbus de bel bus komt terminster wel als weekend is

De oplossing

Uitzoeken waarom. Bus niet is gekomen. En vergoeding nu eten moet halen anders ben te laat eten

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Rider,

    Wij begrijpen dat u problemen heeft ondervonden met de buurtbus lijn 194. Op welke datum heeft zich dit afgespeeld? Dan kunnen wij kijken of we een oorzaak kunnen achterhalen.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë
    Medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Rider Zelhem
    Datum
    Geachte arriva

    Dat heb gisteren of wel 8 april 2019 plaatsgevonden dat de tijd 16.33 lijn bus 74 was zelf eerder dat betrekking tijd van buurtbus 194
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rider Zelhem,

    Bedankt voor je reactie. Helaas is het me niet gelukt om te achterhalen waarom de buurtbus gisteren niet bij de halte is geweest. Daarom heb ik je klacht intern doorgegeven in de regio. Daar zal je klacht verder opgepakt en uitgezocht worden. We zullen ook hoor en wederhoor toepassen met de chauffeur van de buurtbus.

    Verder vraagt u om een vergoeding. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je vertraging hebt opgelopen tijdens je busreis. Helaas wordt er geen geld terugbetaald of gecompenseerd als je vertraging met de bus hebt opgelopen.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rider Zelhem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intern uitgezocht regio van Arriva maar geen vergoeding sorry vertraging was maar een vertraging kon mee leven maar bus totaal niet aan gekomen lijn 194 dat vertrek tijd 16.33 staat en zelf ander lijn bus 16.32 uitgecheckt in Varsseveld heb zelf gezien in mijn ov voor mijn geen buurtbus meer niet vertrouwbaar zo zelf op ovov stond 16.42 dat zal komen dan al 9 minuten laten 16.47 nog niks toen Arriva klantenservice gebeld. Zelf hun kreeg geen contact met chauffeur hadden. 2 nummers gebeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen