Klacht Arriva: De chauffeurs van Arriva zijn niet op de hoogte van de noodhalte op de Biltlaan te Katwijk aan Zee

Arriva

Arriva heeft te Katwijk aan Zee op de Biltlaan ter hoogte van de Helmbergweg een noodhalte neergezet in verband met de werkzaamheden op de Biltlaan. Helaas is menig chauffeur hiervan niet op de hoogte en slaat deze halte over.

De chauffeurs toereikend informeren over omleidingen en noodhaltes. Vanwege de werkzaamheden op de Biltlaan te Katwijk aan Zee staan de rijroutes niet vast en ook de uitstaphaltes niet.

Beste C. Guijt,

Niet leuk om te lezen dat de bussen niet stoppen bij de noodhalte. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Zou je aan kunnen geven welke lijnen langs de noodhalte rijden?

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker
    Arriva
    Het betreft lijn 385 van Den Haag Centraal met eindbestemming Sassenheim, vertrektijd van Den Haag Centraal 16:23. Voor andere lijnen kan ik dit niet beoordelen.
    Beste C. Guijt,

Bedankt voor je toelichting.

Ik zal je melding intern doorgeven in de regio zodat de noordhalte bij chauffeurs onder de aandacht wordt gebracht. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je nu snel verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?