Klacht Arriva: De nieuwe dienstregeling is totaal niet goed over nagedacht

Klachtnummer
# 576689
Gebruiker
Charlotte.0172
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi ik heb een klacht over de nieuwe dienst regeling van bus 1 en 2 in Alphen aan den rijn hij gaat van 3x in het uur naar 1x in het uur en dat ook nog eens in de spitsuren en de rede daarvoor is dan minder overlast in het centrum wat ik toch best een rare reden vindt want zo te zien lijkt het niet echt of jullie aan de mensen denken die elke dag met de bus moeten en op tijd ergens moeten zijn, ik moet nu een bus nemen waardoor ik 40 minuten moet wachten op het station omdat er nu zo weinig mogelijkheden zijn en door deze weinige mogelijkheden raken de bussen ook stampvol wat ook niet handig is

De oplossing

De oude dienstregeling terug

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Charlotte.0172,

    Wat jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling van de stadslijnen 1 en 2 in Alphen aan den Rijn. Er rijden inderdaad minder bussen. De reden over minder overlast is mij niet bekend. We rijden minder ritten, omdat we minder reizigers hebben.

    Je geeft aan dat er nu nog maar 1 bus per uur rijdt. Ben je op de hoogte dat er twee keer per uur een bus rijdt in de spits?

    In de ochtendspits:
    vertrekt lijn 1 om 5.55, 6.55, 7.55, 8.55 uur vanaf het station.
    vertrekt lijn 2 om 6.25, 7.25, 8.25, 9.25 uur vanaf het station.

    In de avondspits:
    vertrekt lijn 1 om 15.55, 17.00, 18.00, 19.00 uur
    vertrekt lijn 2 om 16.25, 17.31, 18.31, 19.31 uur

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen