Klacht Arriva: De nieuwe dienstregeling is totaal niet goed over nagedacht

Charlotte.0172

Hoi ik heb een klacht over de nieuwe dienst regeling van bus 1 en 2 in Alphen aan den rijn hij gaat van 3x in het uur naar 1x in het uur en dat ook nog eens in de spitsuren en de rede daarvoor is dan minder overlast in het centrum wat ik toch best een rare reden vindt want zo te zien lijkt het niet echt of jullie aan de mensen denken die elke dag met de bus moeten en op tijd ergens moeten zijn, ik moet nu een bus nemen waardoor ik 40 minuten moet wachten op het station omdat er nu zo weinig mogelijkheden zijn en door deze weinige mogelijkheden raken de bussen ook stampvol wat ook niet handig is

De oude dienstregeling terug

Arriva
    Beste Charlotte.0172,

Wat jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling van de stadslijnen 1 en 2 in Alphen aan den Rijn. Er rijden inderdaad minder bussen. De reden over minder overlast is mij niet bekend. We rijden minder ritten, omdat we minder reizigers hebben.

Je geeft aan dat er nu nog maar 1 bus per uur rijdt. Ben je op de hoogte dat er twee keer per uur een bus rijdt in de spits?

In de ochtendspits:
    vertrekt lijn 1 om 5.55, 6.55, 7.55, 8.55 uur vanaf het station.
    vertrekt lijn 2 om 6.25, 7.25, 8.25, 9.25 uur vanaf het station.

In de avondspits:
    vertrekt lijn 1 om 15.55, 17.00, 18.00, 19.00 uur
    vertrekt lijn 2 om 16.25, 17.31, 18.31, 19.31 uur

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Arriva?