Klacht Arriva: Dienstregeling 'verbeterd' NOT

Jan

Met ingang van half december 'verbeterd' Arriva de dienstregeling. Reistijd was drie kwartier, deze wordt anderhalf uur. Wat er verbeterd is mij onduidelijk.

Beste Jigo,

Niet leuk om te lezen dat voor jou de dienstregeling niet verbeterd. Ik begrijp dat je daarvan baalt.

Heb je al gekeken of er misschien een alternatief is gekomen? Zou je aan kunnen geven om welke lijn het gaat, waar je instapt, bij welke halte en hoe laat? Wat is er voor jou veranderd? Dan geef ik je signalering intern door.

^LH
    Arriva Webcareteam
    Jan
    Betreft lijn 238, dat is de buurtbus van Grave / Gassel naar Boxmeer. Vertrek in Gassel om 7.11 uur. Aankomst Boxmeer om 7.56 uur (plusminus). Deze lijn is geschrapt met ingang van vandaag (30-11). Op dit moment is er geen alternatief. Met ingang van de nieuwe dienstregeling (14-12) vertrek Grave om 6.33 uur, aankomst in Boxmeer om 7.49 uur. Dus een half uur eerder weg en een half uur langere reistijd. Arriva adviseerde een alternatief voor de komende 2 weken, die info bleek niet correct.
    Beste Jigo,

Bedankt voor je reactie. Niet leuk om te lezen dat er geen alternatief is en dat de nieuwe dienstregeling voor jou niet verbeterd. Ik heb je klacht intern doorgegeven aan onze vervoerskundige. Excuses voor het ongemak.

^LH
    Arriva Webcareteam
    Jan
    'Voorstel tot afhandeling' staat er boven uw reactie. Dit kan ik niet als oplossing aanmerken. Excuus voor het ongemak en de klacht wordt intern doorgegeven. Wat is de oplossing? Arriva laat de klant aan zijn lot over.

Groet,
    Jigo Speijers

Goedemorgen Jigo,

Bij de totstandkoming van de nieuwe dienstregeling is vraag en aanbod zo goed mogelijk op elkaar afgestemd. Omdat jij aangeeft niet met de nieuwe dienstregeling uit de voeten te kunnen, wordt jouw signaal meegenomen in de evaluatie van de nieuwe dienstregeling. Mochten er van andere reizigers ook klachten over deze lijn binnenkomen dan nemen we die ook mee in de evaluatie.

^DK
    Webcareteam Arriva
    Jan
    Excuses zijn mooi en evaluatie klinkt prachtig maar dat verandert niets aan de situatie. De klant wordt aan zijn lot overgelaten en mag het uitzoeken. Een score van -1 zoals hier boven wordt aangegeven is nog aan de milde kant ...

Groet,
    Jigo

Jan

Ook een klacht indienen over Arriva?