Opgelost door Arriva: Een bus die eens per uur rijdt naar de Efteling reed zonder informatie niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324751
Gebruiker
Wouter Eijlander
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bus vanuit Breda naar de Efteling (buslijn 802) op zondag 30 september van 9:27 is niet gekomen. Ik was ruim een kwartier voor vertrektijd aanwezig, en heb gewacht tot 9:50, op welk tijdstip ik met de trein ben omgereisd. Lijn 802 rijdt op dit tijdstip maar eens in het uur, en nog een halfuur in de kou wachten zonder zekerheid dat de volgende bus wel rijdt is geen optie. Zowel op 9292 als de site van Arriva stond geen vertraging gemeld, en ook andere buschauffeurs in de regio wisten nergens van. In totaal was ik 50 minuten later dan gepland bij de Efteling, met hogere reiskosten. Die €1,50 vind ik de klacht niet waard, maar erg vervelend is het natuurlijk wel.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik als reactie op dit bericht of in de e-mail een verklaring inzake het plotselinge verdwijnen van bus 802 van station Breda naar de Efteling. Ik en de ~20 mensen die 50 minuten vertraging hebben zijn erg benieuwd.
Geboden oplossing
Dag Jimmy, dank voor de snelle reactie. Een bus die ruim een kwartier te vroeg vertrekt is natuurlijk niet de bedoeling- fijn dat er een melding van is gemaakt, dank! Op goede hoop dat het niet weer gebeurt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W.A.J. Eijlander,

    In je klacht geef je aan dat de bus niet is komen opdagen. Ik heb dit uitgezocht en ik zie dat de bus te vroeg is vertrokken. Heb dit gemeld in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

    met vriendelijke groet,

    Jimmy
    Klantenservice Arriva

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen