Klacht Arriva: Een ongemanierde bus chauffeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349309
Gebruiker
Edward
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte Heer/Mevrouw

Ik heb een klacht over een chauffeur die de bus van Doetinchem naar Gendringen rijd op Vrijdag ochtend. Ik sta iedere ochtend in Ulft, halte Ulft Noord Kerk en stap op de bus van 06.27. Vrijdag was de chauffeur zo onbeschoft en kon geen goede morgen zegen en vroeg allen of ik geen mobile had en waarom ik het lichte niet aan deed. Mijn antwoord was dat ik niet wist hoe ik het moest doen. Hij zij dat het niet zo moeilijk was om op een knopje te drukken. Hij was heel ongemanierd. Het registratie nummer van de bus was - BX TX - 25.

Met vriendelijke groet

De oplossing

De chauffeur moet iedere halte in de gaatten houden voor klanten en vriendelijke zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Edward,

    Wat jammer om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt gehad met één van onze medewerkers.

    Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog de volgende gegevens van je nodig:
    - lijnnummer
    - uitstaphalte
    - datum waarop dit gebeurde

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva
  2. Auteur
    Edward
    Datum
    Bedankt.

    Instappen Ulft Kerk Noord om 06.27

    Uitstappen Wesenthorstlaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edward
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niets gehort van Arriva. Ik vind dit erg onbeleefd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen