Klacht Arriva: Gast onbehoorlijk behandeld !!

oudere duitse gast ( 84 jaar) slecht geholpen ,

chauffeur heeft dame uit bus gezet , omdat het te lang duurde met betalen.
ze dacht dat ze contant kon betalen, gaf daarna per ongeluk haar creditcard en toen ze haar betaalpas gaf, werd ze de bus uitgezet omdat het te lang duurde. Schandalig!!!!

chauffeur hier op aan spreken, gast was erg ontdaan door het voorval.
geen reklame voor Holand

Beste,

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring.

Heb je voor voor mij de vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte? Dan kan ik jouw melding doorsturen naar de regio. Hierbij passen we altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

neit correct behandelen passagier
    het gaat om lijn 90 naar Lisse, de gast wilde uitstappen in Noordwijk, het gaat om halte Nieuw Brittenburg te Katwijk.
    tijdstip 11.12 uur
    Beste,

Klopt het dat dit vandaag is voorgevallen? Zo niet, kan je mij de datum ook nog doorgeven? Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze melding op de juiste plek terechtkomt.

Dat was inderdaad vandaag, woensdag 26 juni
    Beste,

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb de melding doorgezet naar de verantwoordelijke regio waar ze dit verder uit gaan zoeken. Nogmaals bedankt voor het melden!

neit correct behandelen passagier
wij hebben helaas nog steeds niets vernomen van arriva!!!

Ook een klacht indienen over Arriva?