Klacht Arriva: Gast onbehoorlijk behandeld !!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373611
Gebruiker
neit correct behandelen passagier
Datum
7 reacties

Details

De klacht

oudere duitse gast ( 84 jaar) slecht geholpen ,

chauffeur heeft dame uit bus gezet , omdat het te lang duurde met betalen.
ze dacht dat ze contant kon betalen, gaf daarna per ongeluk haar creditcard en toen ze haar betaalpas gaf, werd ze de bus uitgezet omdat het te lang duurde. Schandalig!!!!

De oplossing

chauffeur hier op aan spreken, gast was erg ontdaan door het voorval.
geen reklame voor Holand

7 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste,

    Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

    Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring.

    Heb je voor voor mij de vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte? Dan kan ik jouw melding doorsturen naar de regio. Hierbij passen we altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

    Met vriendelijke groet,
    Frank
    Medewerker Klantenservice Arriva
  2. Auteur
    neit correct behandelen passagier
    Datum
    het gaat om lijn 90 naar Lisse, de gast wilde uitstappen in Noordwijk, het gaat om halte Nieuw Brittenburg te Katwijk.
  3. Auteur
    neit correct behandelen passagier
    Datum
    tijdstip 11.12 uur
  4. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste,

    Klopt het dat dit vandaag is voorgevallen? Zo niet, kan je mij de datum ook nog doorgeven? Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze melding op de juiste plek terechtkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Frank
    Medewerker Klantenservice Arriva
  5. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste,

    Klopt het dat dit vandaag is voorgevallen? Zo niet, kan je mij de datum ook nog doorgeven? Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze melding op de juiste plek terechtkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Frank
    Medewerker Klantenservice Arriva
  6. Auteur
    neit correct behandelen passagier
    Datum
    Dat was inderdaad vandaag, woensdag 26 juni
  7. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor de aanvulling! Ik heb de melding doorgezet naar de verantwoordelijke regio waar ze dit verder uit gaan zoeken. Nogmaals bedankt voor het melden!

    Met vriendelijke groet,
    Frank
    Medewerker Klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
neit correct behandelen passagier
Datum
Uiteindelijke oplossing
wij hebben helaas nog steeds niets vernomen van arriva!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen