Klacht Arriva: Gedrag bestuurder van uw bus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278803
Gebruiker
Klachtenbehandeling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wilden vandaag met de bus vanaf station Outlet Roermond naar Haelen om 19.38 uur. De bus kwam iets te laat aan. De bestuurder opende de deuren en sloot die weer meteen. Wij kregen volstrekt geen gelegenheid om in te stappen. We hebben een half uur gewacht op de volgende aansluiting!!!

De oplossing

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtenbehandeling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Arriva heeft aangegeven dat ze de klacht met de buschauffeur zouden bespreken. Ik heb nooit meer iets gehoord of gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen