Klacht Arriva: Geen aansluiting in Hulsberg van lijn 56 naar 52

Theekan

Vanmiddag was ik op weg naar school met de bus. Met bus 56 vertrek ik vanuit Valkenburg richting Heerlen, hierna moet ik in Hulsberg (centrum) overstappen op bus 52. Alleen bus 52 is nu al voor de vierde keer vertrokken voordat ik kon overstappen. Dit zorgt ervoor dat ik voor de vierde keer een half uur te laat ben op school. Volgens de chauffeur van bus 56 is dit onderling afgesproken dat er op elkaar gewacht wordt. Ook heb ik de chauffeur van bus 56 gevraagd om door te geven dat bus 52 moest wachten in Hulsberg. Dat gebeurt telkens niet. Graag uw antwoord en oplossing.

Het probleem oplossen

Arriva
    Beste Theekan,

Wat vervelend te lezen dat je dit regelmatig ervaart. Of deze afspraken er daadwerkelijk zijn kan ik niet inzien. Wel ga ik dit aankaarten bij de teammanager. Indien dit een gegarandeerde overstap betreft dan zal het team hier alert op gemaakt worden.

Wij gaan er dan ook vanuit dat u spoedig verbetering opmerkt.
    Excuses voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice
    Theekan
    Is er reeds actie ondernomen, zodat er wel aansluiting is in Hulsberg van lijn 56 naar lijn 52 richting Heerlen? Het zou een afspraak zijn dat de buschauffeur van lijn 52 wacht op aankomst van lijn 56. Graag uw reactie.
    Arriva
    Wij hebben uw bericht eerder al doorgestuurd naar de teammanager. Deze zou de chauffeurs hierop alert maken.

Op dit moment geldt er een vakantiedienstregeling en zelfs voor maandag en dinsdag een zaterdag en zondag dienstregeling. Na de vakantie kunt u de verbetering pas weer meten. Wanneer u twijfelt mat u ook altijd bij de chauffeur aangeven dat u de overstap wenst te halen. Wanneer de bus zelf vertraagd is kan de chauffeur zijn collega oproepen om hem te laten wachten.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?