Klacht Arriva: Geen bus om 5:10

Monique

Goedemorgen, ik sta hier al een half uur te blauw bekken en de bus komt gewoon niet opdagen.
Nu ben ik en helemaal verkleumd en te laat op mij werk.
Bedankt voor de service

Dat er een vervangende bus rijdt

Arriva
    Beste M. De Bruin

Je geeft aan dat de bus op 12 januari jl. niet bij de halte Ziekenhuis kwam en dat je hierdoor te laat op je werk was.

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door teveel vertraging.

Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. De andere redenen zoals hierboven genoemd, liggen niet altijd in onze invloedsfeer. Wij vinden het vervelend te vernemen dat je hiervan hinder hebt ondervonden. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita

Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?