Opgelost door Arriva: Geen communicatie over vervangend vervoer en/of het oplossen van een seinstoring

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322101
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dag Arriva. Gisteren was er een seinstoring tussen Groningen en Roodeschool. Vanaf Baflo konden we niet verder en werd er verteld dat er bussen ingezet zouden worden. De bus was helaas net weg, geen probleem, wachten op de volgende. Helaas kwam die niet, zonder communicatie hierover. Ik heb een uur staan wachten samen met meerdere mensen. We stonden aan de kant van de weg en hadden daardoor niet gezien dat de trein gewoon verder reed na een uur... dit werd niet omgeroepen. Ik vond het jammer dat ik hierdoor weer een halfuur moest wachten op de trein.

De oplossing

Ik vond het fijn om bovenstaande te kunnen delen, vooral met het idee dat jullie het misschien waardevol vinden om eens naar de communicatie te kijken wanneer er een storing is. Het was voor mij handig geweest om te weten hoe het zat met vervangend vervoer en of wanneer de treinen weer zouden rijden. Een terugkoppeling zou ik prettig vinden! :)

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Loes,

    Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met een treintraject van Arriva. Ik kan me voorstellen dat dit geen leuke ervaring is geweest.

    Ik ga je melding doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Met name aan de communicatie op de stations. Wij beiden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.
    Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring. Met deze reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

    Met vriendelijke groet,

    ^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aan de desbetreffende afdeling doorgeven dat de communicatie misschien wat beter kan :)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen