Opgelost door Arriva: Geen communicatie over vervangend vervoer en/of het oplossen van een seinstoring

Loes

Dag Arriva. Gisteren was er een seinstoring tussen Groningen en Roodeschool. Vanaf Baflo konden we niet verder en werd er verteld dat er bussen ingezet zouden worden. De bus was helaas net weg, geen probleem, wachten op de volgende. Helaas kwam die niet, zonder communicatie hierover. Ik heb een uur staan wachten samen met meerdere mensen. We stonden aan de kant van de weg en hadden daardoor niet gezien dat de trein gewoon verder reed na een uur... dit werd niet omgeroepen. Ik vond het jammer dat ik hierdoor weer een halfuur moest wachten op de trein.

Ik vond het fijn om bovenstaande te kunnen delen, vooral met het idee dat jullie het misschien waardevol vinden om eens naar de communicatie te kijken wanneer er een storing is. Het was voor mij handig geweest om te weten hoe het zat met vervangend vervoer en of wanneer de treinen weer zouden rijden. Een terugkoppeling zou ik prettig vinden! :)

Arriva
    Beste Loes,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met een treintraject van Arriva. Ik kan me voorstellen dat dit geen leuke ervaring is geweest.

Ik ga je melding doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Met name aan de communicatie op de stations. Wij beiden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.
    Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring. Met deze reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Loes
Aan de desbetreffende afdeling doorgeven dat de communicatie misschien wat beter kan :)

Ook een klacht indienen over Arriva?