Klacht Arriva: Geen mogelijkheid om vanuit Harfsen naar stage, werk of school te komen

Tessa Wichers

Zeer slechte dienst regeling lijn 56 door wegwerkzaamheden.

Betere regeling voor de scholieren die vanuit Harfsen reizen

Arriva
    Hoi Tessa,

Ik vind het jammer om te lezen dat jullie hinder ondervinden door de omleiding van lijn 56. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Helaas moeten onze bussen een omleiding rijden vanwege wegwerkzaamheden. De haltes De Pessink, Viersprong, Larikshoeve, Joppe, De DrieKieften, Oesterschelp, De Vennink, Maalderij Jansen. zijn vanwege de werkzaamheden komen te vervallen.

Reis je van of naar Harfsen, lijn 54 rijdt rijdt ook een andere route en rijdt ook van en naar Harfsen je kunt met lijn 54 van Harfsen via Laren naar Zutphen reizen. In Laren kun je overstappen op lijn 56. In Harfsen stap je in bij de tijdelijke halte bij het kruispunt Reeversweg Lochemseweg. Let op dat lijn 54 naar Zutphen hier eerst via Laren rijdt, je stapt dus in aan de andere kant van de weg. Reis je naar Harfsen, dan altijd eerst via Zutphen en dan met lijn 54 naar Harfsen. Reis van naar Epse, dan met lijn 81 vanaf naar halte de Pessink. Je zou ook nog de reisplanner https://9292.nl/ kunnen checken voor eventuele andere reisadviezen.

Ook wij rijden liever de reguliere route in plaats van een omleidingsroute, maar helaas is dit door werkzaamheden niet mogelijk. Ik zal je ontevredenheid over de omleiding doorgeven aan onze vervoerskundigen in de regio zodat zij dit mee kunnen nemen in de evaluatie van de omleiding.

Excuses voor het ongemak dat jullie ervaren door de omleiding van lijn 56. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?