Klacht Arriva: Gevaarlijk rijgedrag chauffeur

Cb

Vandaag (23-09-2019) zat ik in bus 57, met busnummer 8716, die zou moeten vertrekken om 17.18 vanaf Leiden.

De buschauffeur reed veel te hard, reed erg abrupt bij rotondes en kruisingen, deed zijn voordeur niet open voor instappende passagiers, reed haltes voorbij waar mensen uit wilden stappen om ze er vervolgens op de doorgaande weg uit te laten stappen en stuiterde over de binnenkant van de rotonde heen.

Ik reis dagelijks met het ov en ben wel wat gewend, maar voelde mij vandaag niet veilig in de bus. De bus had dan wel vertraging maar wil wel graag heel thuis komen.

Graag chauffeur aanspreken op gedrag!

Arriva
    Beste Cb,

We vinden het bijzonder vervelend dat je dit hebt ervaren. Aan de omschrijving te zien was het geen pretje om in deze bus te zitten.

We stellen het op prijs dat je de moeite neemt om het bij ons kenbaar te maken.
    We gaan jouw signaal doorsturen naar de regio zodat de teamleider dit kan bespreken met de chauffeur.

Onze excuses voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?