Klacht Arriva: Het komt regulmatig voor dat ik niet naar school kan door een storing tussen Boxmeer en Nijwegen.

sad Niet opgelost
Stoel#03

Het komt regelmatig voor dat de treinen niet rijden van Boxmeer naar Nijwegen Heyendaal. Hier baal ik van. Hierdoor kan ik namelijk bij belangrijke lessen niet aanwezig zijn. Het is ook niet zo dat dit maar een keer zo is. Nee, dit komt regelmatig voor. Ik word hier erg moe van.. Ook als ik op 9292 kijk geven ze geen ander reisadvies aan.

Dat dit minder vaak voorkomt. Ik begrijp ook wel dat er niet altijd iets aan gedaan kan worden. Maar zorg er dan in ieder geval voor dat er goed aan staat gegeven de alternatieven reismogelijkheden!

Ik ben hier helemaal klaar mee.

Arriva
    Beste Stoel#03,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze treinen. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Vandaag hebben we helaas te maken gehad met een defecte trein waardoor er geen treinverkeer mogelijk was. Wij balen hier zelf ook enorm van.
    Ik stuur je klacht in ieder geval door naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Stoel#03
Er is geen oplossing voor ander reisadvies..

Ook een klacht indienen over Arriva?