Klacht Arriva: Het komt regulmatig voor dat ik niet naar school kan door een storing tussen Boxmeer en Nijwegen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 342758
Gebruiker
Stoel#03
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het komt regelmatig voor dat de treinen niet rijden van Boxmeer naar Nijwegen Heyendaal. Hier baal ik van. Hierdoor kan ik namelijk bij belangrijke lessen niet aanwezig zijn. Het is ook niet zo dat dit maar een keer zo is. Nee, dit komt regelmatig voor. Ik word hier erg moe van.. Ook als ik op 9292 kijk geven ze geen ander reisadvies aan.

De oplossing

Dat dit minder vaak voorkomt. Ik begrijp ook wel dat er niet altijd iets aan gedaan kan worden. Maar zorg er dan in ieder geval voor dat er goed aan staat gegeven de alternatieven reismogelijkheden!

Ik ben hier helemaal klaar mee.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Stoel#03,

    Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze treinen. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

    Vandaag hebben we helaas te maken gehad met een defecte trein waardoor er geen treinverkeer mogelijk was. Wij balen hier zelf ook enorm van.
    Ik stuur je klacht in ieder geval door naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

    Met vriendelijke groet,

    ^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stoel#03
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing voor ander reisadvies..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen