Klacht Arriva: Het niet komen opdagen van bus 155 van Dokkum naar Leeuwarden via Veenwouden

Klachtnummer
# 344386
Gebruiker
Fryschemelk099
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 januari 2019 // Om 9 uur 's ochtends had ik een tentamen in Groningen en moest hier natuurlijk wel op tijd aanwezig zijn. Dus ik zou de bus 155 om 7:13 vanaf de halte Politiebureau in Dokkum nemen. Deze bus kwam vervolgens helemaal niet opdagen en er werd niks gemeld dat er vertraging was van deze bus. Sommige mensen zijn volledig afhankelijk van het OV, zoals ik gisteren in verband met mijn tentamen. Door het niet komen opdagen van die bus moest ik een bus later nemen, waardoor ik met moeite op tijd probeerde te komen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf de betreffende chauffeur aanspreekt en dat de bus de volgende keer gewoon op tijd komt. Ook dat Arriva het de volgende keer aangeeft dat er vertraging is want dan weten mensen tenminste waar ze aan toe zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste L dijkstra,

    Het lijkt erop dat deze melding dubbel is binnengekomen bij ons. Wij hebben je in de vorige melding voorzien van een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen