Klacht Arriva: Het niet komen opdagen van bus 155 van Dokkum naar Leeuwarden via Veenwouden

Fryschemelk099

Op 14 januari 2019 // Om 9 uur 's ochtends had ik een tentamen in Groningen en moest hier natuurlijk wel op tijd aanwezig zijn. Dus ik zou de bus 155 om 7:13 vanaf de halte Politiebureau in Dokkum nemen. Deze bus kwam vervolgens helemaal niet opdagen en er werd niks gemeld dat er vertraging was van deze bus. Sommige mensen zijn volledig afhankelijk van het OV, zoals ik gisteren in verband met mijn tentamen. Door het niet komen opdagen van die bus moest ik een bus later nemen, waardoor ik met moeite op tijd probeerde te komen.

Ik wil dat het bedrijf de betreffende chauffeur aanspreekt en dat de bus de volgende keer gewoon op tijd komt. Ook dat Arriva het de volgende keer aangeeft dat er vertraging is want dan weten mensen tenminste waar ze aan toe zijn.

Arriva
    Beste L dijkstra,

Het lijkt erop dat deze melding dubbel is binnengekomen bij ons. Wij hebben je in de vorige melding voorzien van een reactie.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?