Klacht Arriva: Het niet op tijd rijden volgens dienst regeling de treinen van Arriva

Neervan

ik reis 5 dagen per week van Reuver naar Horst moet in Venlo overstappen maar van de 5 dagen is de trein 2 a 3 dagen te laat waardoor ik de aansluiting mist in Venlo.
de oorzaak is dat de trein uit Venlo naar Roermond te laat in Reuver is dan kan de trein na Venlo niet vertrekken.
dat is 2 a 3 dagen per week dan kom ik 30 min te laat op mijn werk dat wordt dan van mijn verlof uren af geschreven dat zijn 5 dagen per jaar die ik door Arriva kwijt ben en wie vergoed mij die ?

Mij die 5 dagen die ik per jaar mis loop door Arriva mij vergoeden en op tijd rijden volgens dienst regeling.

Arriva
    Beste Neervan,

Wat balen dat je zo vaak je aansluiting mist. Dat is niet fijn. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Wij vergoeden geen verlofuren. Wel bieden wij geld terug bij vertraging. Kijk op https://bit.ly/2SeNCNX voor meer informatie.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite nam om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?