Klacht Arriva: in een vieze rook stinkbus van Arriva gezeten

Judith C

We hebben deze klacht al enkele keren doorgegeven aan Arriva maar ze wijzen dit volledig af en weigeren enige tegemoetkoming. Toch wil ik dit online zetten omdat ik vind dat ik als klant volledig afgescheept word. Ik als klant betaal voor een service en als deze service niet geboden wordt, wil ik er een compensatie voor. En dit weigert Arriva. Het bedrag is klein, maar het gaat me nu om de principe. Als ik niet betaal en in de bus wil stappen, gaat dat ook niet. De klacht ging om een rokende buschauffeur bij de P&R in Maastricht noord. De chauffeur stonk en de bus ook en daar betaal ik niet voor. Ik ben een absolute niet-roker, maar ben geen zeikerd maar ga ook niet betalen om in een vieze stinkbus te zitten. Arriva ziet dit anders en daar ga ik niet mee akkoord, maar tegen zulke grote bedrijven zijn de handen van alle consumenten gebonden.

Graag compensatie voor mijn 3 tickets die ik die dag heb betaald en niet de service heb gekregen die u had moeten geven.

Arriva
    Beste Judith C,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze afhandeling van je klacht. Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent als een chauffeur stinkt naar rook.

Ik kan niet ingaan op de eerdere klachten, want je geeft helaas geen referentienummers door. Via Klachtenkompas kan ik helaas geen restituties beoordelen of uitvoeren.

Restitutieverzoeken en bezwaren op onze afhandeling dien je in via ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak en voor het feit dat ik je niet goed kan helpen via dit kanaal. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Judith C
Beste Wouter, het gaat om klacht 313469. Ik heb hier meermaals over gemaild en getweet maar Arriva is een stug bedrijf. Als ik op de website van restitutie klik en de provincie Limburg aanklik, kom ik niet meer verder. (Misschien omdat de klachten in Limburg niet opgelost worden?) . En toch, blijf ik nog steeds met dit onbevredigd onopgelost gevoel achter. Ik blijf erbij dat ik heb betaald voor een dienstverlening die niet juist is uitgevoerd.

Ook een klacht indienen over Arriva?