Klacht Arriva: Kaartje niet goed leesbaar

Klachtnummer
# 358963
Gebruiker
P@@
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een dagkaartje gekocht 6.63 blijkbaar was de datum niet leesbaar
Voor ik hem kocht was chauffeur met die printer bezig van oosterhout naar berg op zoom telkens gezeur de chauffeur had moeten controleren of het kaartje wel goed was

De oplossing

Nieuwe kaartje of 6.63

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste P.C.M. Evers,

    Wat jammer om te lezen dat de datum niet goed leesbaar was. Je geeft als gewenste oplossing aan dat je graag 6,63 euro terug wil ontvangen. Heb je doordat de datum niet goed leesbaar was een nieuw kaartje moeten kopen ?

    Met vriendelijke groet,
    Ronald
    Medewerker klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen