Klacht Arriva: Kofie niet toegestaan in de bus

klachtkoffie

Vanochtend toen ik samen met een klasgenoot de bus in wilde stappen richting school werden wij er op aangesproken dat wij geen koffie (van de kiosk met deksel) mee mochten nemen in de bus. De vrouw die is hierop aansprak was een overzicht/controle houder bij bus 10 richting Heijendaal Nijmegen (chaos altijd). Ze zat er duidelijk van te genieten dat wij onze koffie van 2,30 moesten weggooien. Zij lachte zo hard, dat wij ons begonnen te schamen voor de overige passagiers. Nergens staat vermeld dat je geen koffie met deksel mag drinken. Alleen dat je geen sterk geurend voedsel mag meenemen. Een cappuccino van de kiosk met deksel lijkt me niet te behoren dat sterk geurend.

Het lijkt mij gewenst dat er in de bussen duidelijk word aangegeven wat wel en niet toegestaan is qua voedsel. Daarnaast vind ik het niet prettig hoe de vrouw op ons heeft gereageerd en hoe ze zat te genieten van onze verbaasde gezichten en de kijkende mensen om ons heen.

Arriva
    Beste C Boerboom,

Jammer om te lezen dat het zo is gegaan. In de regels staat dat het nuttigen van sterk geurende etens- en drinkwaren niet is toegestaan. Wat hieronder valt is aan de chauffeur (het is tenslotte zijn/haar werkplek). Wel vervelend dat de persoon hier zo op reageerde. Ik zal dit onder de aandacht brengen in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
    Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?