Klacht Arriva: Kut bus te laat!

Klachtnummer
# 567692
Gebruiker
Nb01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bus 114 kwam meer dan 9 minuten te laat bij bushalte polakkenbrug uit Smilde. Dit komt steeds vaker voor... Waardoor ik mijn trein steeds niet haal in Assen die gaat om 8:02. Bedankt Arriva!

De oplossing

Laat de bus is een keer op tijd rijden.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nb01,

    Wat jammer om te horen dat buslijn 114 te laat was, waardoor je je trein niet kunt halen. Dat is natuurlijk niet fijn en ik kan me voorstellen dat je hierover een melding indient. Ik zal ervoor zorgen dat de teammanager hierover ingelicht wordt, zodat hij dit voorval kan bespreken met de betreffende chauffeur en de punctualiteit kan onderstrepen. Sorry hiervoor!

    Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

    Met vriendelijke groet,

    Annie
    Medewerker klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen