Opgelost door Arriva: Lawaaiige treinen

Dennis

De treinen van Arriva maken sinds vandaag 14-09-2015 meer herrie. Je hoort de treinen nu van verre aankomen en dat elk kwartier. Het is een schreeuwend, snerpend geluid. Voorheen hoorden we de treinen nauwelijks. Het betreft hier omgeving Gorinchem.7) meer herrie. Je hoort de treinen nu van verre aankomen en dat elk kwartier. Het is een schreeuwend, snerpend geluid. Voorheen hoorden we de treinen nauwelijks. Het betreft hier omgeving Emmen.

Minder geluidsoverlast.

Hallo Dennis,

Ik zou graag je melding in behandeling nemen, maar het is mij niet helemaal duidelijk waar de overlast van het geluid nu is. Je geeft namelijk eerst aan in Gorinchem en vervolgens in Emmen. Dit zijn 2 verschillende trajecten waar ook niet dezelfde treinen rijden. Kun je aangeven om welk traject het gaat? Hoor je het trouwens bij alle treinen?

^MF
    Arriva Webcareteam
    Hallo,

Foutje, het betreft Emmen. Het heeft met de wielen te maken. Daar komt een snerpend geluid vandaan. Zondag op maandag is er onderhoud gedaan, misschien heeft het daarmee te maken?
    Hoi Dennis,

Bedankt voor je reactie. Het kan inderdaad met onderhoud te maken hebben.
    Ik geef je signalering toch voor de zekerheid intern door. Ik hoop dat het snel is opgelost.

^LH
    Arriva Wecareteam
    Hallo Dennis,

Ik heb nog een terugkoppeling uit de regio gekregen: Dit heeft te maken met spooronderhoud. Hierbij worden de rails geslepen. Als tijdelijk bij-effect kunnen de treinen de eerste tijd een wat “zingend” geluid maken. Dit verdwijnt vanzelf.

^DK
    Arriva Webcareteam
    Dennis
    Bedankt voor de snelle respons, wat mij betreft is de klacht afgedaan. Ik weer genoeg, nogmaals dank.

Mvg

Dennis
    Vlug en adequaat gereageerd door Arriva. Top.

Dennis

Ook een klacht indienen over Arriva?