Klacht Arriva: Lijn 157 smorgens 6.42u niet op tijd zodat äansluiting in uden met lijn 26 niet gehaald wordt

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 345816
Gebruiker
Elfdeknor68
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lijn 157 start s morgrns in nistelrode om 6.42u sinds nieuwe dienstregeling. Sindsdien komt hij vaak te laat en mis ik de aansluiting in Uden llijn 26
Graag zorgen dat de bus op tijd is. Het is de eerste van de dag dus geen excuus met vertraging of drukte op de weg. Alvast bedankt

De oplossing

Belangrijk dat 157 echt om 6.42 u in nistelrode is voor aansluiting eerst was de tijd 6.39u maar sinds 10 dec 2018 is het 6.42 geworden het is de eerste bus dus op tijd zijn mag geen probleem zijn. Alvast bedankt

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste KlachtElfdeknor6808.

    Ik vind het erg jammer om te lezen dat je sinds de start van de nieuwe dienstregeling vaak te laat komt. Het is natuurlijk niet fijn als je de aansluiting mist. Excuses hiervoor. Ik stuur je melding door naar de vestiging zodat hiervoor aandacht kan worden gevraagd bij de chauffeurs. Hopelijk ervaar je snel verbetering!

    Met vriendelijke groet,

    Sietse
    Medewerker klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elfdeknor68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lijn 157 op tijd rijden zodat lijn 26 in uden gehaald kan worden s morgens om 6.42 bij de laar in nistelrode uden 6.56 lijn 26 naar helmomd
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen