Klacht Arriva: Meer bussen op dat traject ivm werk en school

Bananensmoothie

Er rijden te weinig bussen vanaf Leiden centraal naar de Opaalstraat of Dr. Lelylaan bushalte. Ze hebben de bussen die er reden nog meer verminderd en vandaag kwam die gewoon helemaal niet. Ik heb toen in de stromende regen naar mijn werk moeten lopen om nog op tijd te kunnen komen. Ik heb toen dus meer dan 20 minuten door de regen moeten lopen. Het gaat hier om bus nummer 1 en 2 richting Leiden station de Vink

Meer bussen in zetten bij dit traject. Niet alleen ik als docent heb hier last van, ook de studenten waar mijn collega's en ik les aan geven. De buschauffeur zei aan het begin van het jaar dat er speciale Mbo Rijnland bussen ingezet zouden worden, nou die heb ik maar 2x gezien in die 10 weken tijd tot nu toe en deze rijdt dus zeker niet regelmatig.

Arriva
    Hallo Bananensmoothie,

Wat jammer om te lezen dat je dit ervaart. Dat vinden we vervelend voor je.
    Lijnen 1 en 2 hebben vandaag veel vertraging gehad door verkeersdrukte in Leiden en omstreken. We doen ons best om zo goed mogelijk te rijden, maar helaas liepen we enorme vertragingen op.

Vanaf 15 december 2019 hebben we een nieuwe dienstregeling. Hopelijk lost dit je problemen op! Je kunt het bekijken op arriva.nl/dienstregeling

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?