Opgelost door Arriva: Meer info voor klacht 565171

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566879
Gebruiker
G Ottersum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadere info voor klacht 565171:

Lijn 83 op woe 10 nov '21 om 12 uur bij halte Heesweg in Heijen

De oplossing

Zie klacht 565171

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G Ottersum,

    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. We kunnen ons voorstellen dat je hier niet van gediend bent en dat je graag ziet dat er geen wisseling van chauffeurs meer plaatsvindt. Ik zal je melding doorsturen naar de vestiging, zodat zij dit verder kunnen bespreken met de betreffende chauffeur. Excuses voor het ervaren ongemak, we hopen dat je de volgende keer een betere ervaring hebt met Arriva.

    Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

    Met vriendelijke groet,

    Annie
    Medewerker klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G Ottersum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bespreken met betreffende chauffeur
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen