Opgelost door Arriva: Meer info voor klacht 565174

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566882
Gebruiker
G Ottersum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meer info voor klacht 565174:
Lijn 84 op 3 sept '21 bij busstation Gennep om 8: 07 u

De oplossing

Zie klacht 565174

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G Ottersum,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zal ervoor zorgen dat je melding doorgestuurd wordt naar de teammanager, zodat hij dit kan bespreken met de betreffende chauffeur. Het is begrijpelijk dat je er niet van gediend bent dat de chauffeur zijn deuren had gesloten en vervolgens onwetende reizigers achterliet doordat hij zijn display niet geactiveerd had. Ik hoop dat je de volgende keer een betere ervaring hebt met Arriva.

    Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

    Met vriendelijke groet,

    Annie
    Medewerker klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G Ottersum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Doorgeven/ bespreken met betreffende chauffeur
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen